2006/09/01

التصنيفت إشتغلت

التصنيفت - التاجز - إشتغلت الآن في المدونات العربية في بلوجر بيتا. و كمان ممكن دلوقتي تعدل في البلوج تمبلت إتش تي إم إل. أعتقد بعد إتاحة التعديل في كود المصدر للتمبلت ممكن نلاقي تمبلتس بقى بدل التمبلتس القالشة بتاعت عم بلوج سبوت. دلوقتي ممكن أعدل في التمبلت لكي يتماشى مع إتجاه الكتابة العربية من اليمين للشمال.

<div dir='rtl' id='sidebar-wrapper'>
بدلا من
<div id='sidebar-wrapper'>

بالمناسبة كتابة الألفاظ العلمية بالعربي دمها تقيل طحن بس برده أنا من أول يوم وأنا مقرر إن مدونة كلمتين مايبقاش فيها أي كلمة بحروف لاتينية إلا في الشديد القوى

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

أنا كمان كنت كاتب بوست بمساعدة ألف عن محاذاة النصوص فى البلوجسبوت
http://blogging4idiots.blogspot.com/2006/07/blogspot_23.html

amir يقول...

ده خبر جميل
أنا مبسوط أوى

nuriennium يقول...

shaklo 7'abar kwaies ra3'm enni mesh ha3raf astafad menno :(
awalan ana lessa mesh et7awelt li blogger Beta w kman 3ashan ana mesh ha3raf a3adel elTemplate HTML 3ashan ana mesh 3abqari zaiak ;)
bs shokran any way 3ala elmosharka ya sadiqi..

غير معرف يقول...

ذا ثينج ذات إذ بيتر ذان ريتيتنج آرابيك إن لاتين فيجرز إذ ريتينج إنجليش إن آرابيك .. مسخرة والله، بص شكله عسل أوي